Strony

piątek, 4 października 2013

Wags 'n Whiskers challenge 114

Hello!
The weather in Warsaw is beautiful today, I hope I will have a few minutes just to go out for a short walk!
I am very busy lately and still can't find time just for myself. Anyway, I want to tell you that today my adventure as a part of http://wagsnwhiskersrubberstamps.blogspot.com/ DT begins! :) I am very excited about it. Since October is a Breast Cancer Awareness Month, that's why our theme is Breast Cancer Awareness. I made a page in my Mini Smashbook using a Wags 'n Whiskers digi stamp -Marilyn.
Go to our blog to see what my friends have prepared for this challenge and to read the rules!

Cześć!
Dziś taka piękna pogoda w Warszawie, mam nadzieję, że znajdę chociaż chwilkę na krótki spacer! Ostatnio jestem bardzo zajęta i ciężko mi znaleźć czas tylko dla siebie. No nic, chcę Wam jednak powiedzieć coś innego :) Dzisiaj rozpoczyna się moja przygoda z http://wagsnwhiskersrubberstamps.blogspot.com/ DT. Jestem bardzo podekscytowana! Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, dlatego naszym tematem jest właśnie walka z rakiem. Zrobiłam stronę w moim mini smash'u używając digi stempla Marilyn z Wags n'n Whiskers. Zapraszam na naszego bloga po inne inspiracje od DT a także aby dowiedzieć się jak można brać udział w naszym wyzwaniu! 





11 komentarzy:

  1. ale mega wyszło! <33 i wszystko tak super do siebie pasuje. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło i te piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Congrats for your DT post at Wags n Whiskers Challenge ! I loved your page .

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh this is gorgeous! Please stop by LUFP and link up your card. We have over $1K worth of prizes to giveaway! :)
    http://www.linkupforpink.com/2013/10/3rd-annual-link-up-for-pink.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetnie pokolorowałaś! super wesoła i do tego w takim zacnym i ważnym temacie, super!

    OdpowiedzUsuń